.

نشست مشترک ثبت احوال هرمزگان با مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال برگزار شد

4+
1
نشست مشترک ثبت احوال هرمزگان با مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال با هدف بررسی مسائل و ارائه راهکارها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال هرمزگان در این نشست که در سالن کنفرانس ابن اداره کل برگزار گردید، ضمن تقدیر از عملکرد مظلوب دفاتر پیشخوان اظهار داشت:دفتر پیشخوان ثبت احوال زمینه خوبی برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مردم است که راه اندازی این دفاتر جای تقدیر دارد.

مهندس مهدی عسکری‌زاده مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در کارگاه آموزشی ضمن تاکید بر حفظ شان و جایگاه اربابان رجوع به دفاتر پیشخوان ثبت احوال در سراسر استان، تاکید نمود: تمامی تلاش و همت ما در مجموعه ثبت احوال هرمزگان بر ایجاد رفاه بیشتر، تسریع امور و کاهش قیمت و تعرفه هزینه‌ها استوار است.

وی ادامه داد: در همین راستا باید همواره در ارائه خدمات اقشار کم بضاعت را مورد توجه قرار داد.

مهندس عسکری‌زاده تصریح کرد: مدیران و مسئولان دفاتر پیشخوان و ثبت احوال باید نهایت دقت و حساسیت لازم را در نحوه ارائه خدمات و توجه به بندهای قانونی در این راستا داشته باشند تا امور به نحو شایسته، باکیفیت و در اسرع وقت پیش برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه‌ها از حق و حقوقی مشخص برخوردارند، تصریح کرد: این حق مردم است که خدمات مربوطه را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا دریافت کنند.

مهندس عسکری‌زاده با بیان اینکه صدور شناسنامه مکانیزه پایگاه محور طی زمانی کمتر از ۴۸ ساعت در استان همواره مورد تاکید اداره کل ثبت احوال استان است، اظهار داشت: ما باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا مراحل صدور شناسنامه و تحویل آن به متقاضی ظرف ۴۸ ساعت از زمان دریافت تقاضا انجام پذیرد.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

برگرفته شده از اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *